Poskytovať a neustále zvyšovať kvalitu poskytovaných služieb dodržiavaním príslušných právnych a iných požiadaviek, odhaľovaním rizík a príležitostí – vedúcich k spokojnosti zákazníkov a zainteresovaných strán
Aplikovať dlhoročné skúsenosti z oblasti medzinárodnej dopravy a zasielateľstva s orientáciou na zákazníka pri súčasných rýchlo sa meniacich podmienkach trhového prostredia
Trvalo zabezpečovať vzájomné výhodné dodávateľsko-odberateľské vzťahy založené na kvalite, odbornosti, dôvere, korektnosti a flexibility poskytovaných služieb
Zameriavať sa na neustály prieskum trhu a hľadanie nových možností pre uspokojovanie rastúcich potrieb a očakávaní našich zákazníkov
Dôsledne dbať na prevenciu znečisťovania a poškodzovania životného prostredia a tým predísť negatívnym dopadom našich aktivít na životné prostredie v súlade so zásadami environmentálneho manažérstva
Neustále zvyšovať environmentálne povedomie a zodpovedné chovanie zamestnancov k životnému prostrediu pravidelnými školeniami
Plniť záväzky vyplývajúce z požiadaviek systému manažérstva BOZP a vytvárať v spoločnosti optimálne pracovné podmienky s cieľom eliminovať všetky riziká spôsobujúce ujmu na zdraví a majetku
Udržiavať kontinuálne a systematické zlepšovanie integrovaného manažérskeho systému a zefektívniť riadiace procesy spoločnosti s cieľom naplniť požiadavky tejto politiky
Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky, môžete nám napísať, zavolať alebo nás priamo navštíviť